onsdag 22 juli 2009

nya dt-alster


Ja nu har designat kommit igång igen med nya ägare, Camilla. Massa nytt att shoppa i deras webshop så titta in där: http://designat.e-butik.se/. Här är det första jag har gjort med sakerna jag fick i brevlådan, älskar verkigen kraft kuts serien från Fancy Pants, scrappar sig själv..:)

Själv har jag scrappat som en tok ikväll, tre LOs och ett kort, vet inte vad som hände, händerna bara gick av sig självt... sååå skönt, behövde en lyckad pysselstund för att koppla av lite..:) Längtar efter sommaren, solen, hallå var är du??? nu får det gärna bli havetväder igen tycker jag!! *håller tummarna för det* Ha de fint så länge!

2 kommentarer:

MissMian sa...

visst är det skönt att vara i ett scrapflow? Underbara alster. Min favorit är den nedersta! Superfin!

Mette sa...

Åhhhh så fina! Den nedersta är helt underbar!