torsdag 3 december 2009

Attityd...

Ja attityd har min tjej här hemma gott av just nu...;) Det tillhör väl när man är tre år men gahh vissa dagar blir man lite trött, men är jag bara själv på gott humör brukar jag mest skratta inom mig när hon visar upp den sidan.. Den här Lo'n är skapad med material från Designat och p.g.a. att jag går hemifrån och kommer hem när det är mörkt blir avfotningen helt katastrof dålig... men jaja så är det ju för typ alla just nu så det är lika bra att acceptera mörkret..:) Självklart så ska jag skriva i den rosa jouranling cirkeln men kom inte riktigt på hur jag skulle formulara mig så det får vara tomt ett slag... Hoppas på lite ork för scrap i helgen, inte gjort något på ett par dagar och det kliar i händerna men jag orkar bara inte, är så zzzzzz efter ha jobbat och grejat här hemma. *men är glad iaf. för det är så mysigt med att det är julmånad nu*

1 kommentar:

Miss Goldie sa...

Åååh, vilken underbar LO! Gillar de softa färgerna och dekorationerna!