torsdag 25 mars 2010

"gamla" layouter

P.g.a. tidigare dataproblem har jag nu en hel drös med obloggade alster på min dator. Så för att få mappen att minska lite så kommer här två stycken av dem. Titta in ofta, för nu blir uppdateringarna allt fler.

Flyttkaos + leta bil kaos hemma hos oss för tillfället. På måndag eller tisdag får vi nyckeln till vår nya lägenhet, det känns mycket spännande och vi är båda förväntansfulla. Så rädd att glömma något viktigt som ska fixas men mest är det bara roligt.:) Ska bli riktigt gott med helg nu så jag kan få undan det sista men mest för att få vila lite... Letar bil gör jag också, shit så svårt det är! Ja, det är många bollar i luften nu men det är faktiskt väldigt kul. Flyttar innebär ju förändring men jag är ganska säker på att det här blir riktigt bra..:)

Inga kommentarer: