lördag 14 augusti 2010

tjohoo... vunnit!! :)

Det är så himla kul, kan inte fatta men jag har vunnit flera tävlingar jag har varit med i nu under sommaren. Den här som jag bloggade tidigare och sen den här nedan vann jag med inne hos kihli, då skulle man använda bara en färg och inga ord. det var en riktig utmaning men blev såå nöjd så blev riktigt glad när jag såg att jag vann..:)Och sen så såg jag nu på morgonkvisten att jag vunnit med den här layouten inne på Pappersbiten. Man skulle inspireras av en bild som ni hittar här. Så himla kul..:)
Känns verkligen sååå himla roligt att "andra" också gillar det jag gör. Känner att jag är inne i ett riktigt flow och blir nöjd med i princip allt jag scrappar, så himla kul när det känns så..:) tänk vad lite ledighet kunde göra för inspirationen..:)

2 kommentarer:

MissMian sa...

Vilka underbara LOs!!! Grattis till vinsterna!

Maddepaddan sa...

Hello :)
Bara en grej som slog mig...och att jag är rätt nyfiken av mig ;) Men...klasskortet är äckligt likt ett som jag har hemma...det råkar inte vara från Vårgårda eller nåt sånt? *nyfiken i strut*

Ha det fint! :)