torsdag 15 maj 2008

gahhh scrapblock

har ju så J*VLA mycket att göra att min huvud inte hänger med. vill scrappa men som nu har jag vill varva ner med scrapp så låser det sig... blä jag vill!! Har ju typ inga kort kvar som är framkallade heller vilket spelar vis roll. Fick i tisdags lite grejer jag beställt från pappersbiten och jag har inte ens kommit mig för att sortera in grejerna på rätt plats....!! inte likt mig:-) sen scrappade jag ju som en tok förra veckan då det var så mycket kul utmaningar överallt, är väl lite mätt på det kanske..:-)

snart lugnar det nog ner sig, ska till tandläkaren med stella imån på 2årskontroll och sen åker hon till sin pappa i helgen, skönt med lite tid för sig själv. fast hon har i och för sig varit ett ljus i flera dagar nu..:-)

tänkte iaf visa en LO som jag gjorde efter färgutmaningen swescrapp hade förra veckan. kom inte med men vad gör det??:-)

Inga kommentarer: