måndag 19 maj 2008

mysig eftermiddag

Haft det så mysigt på eftermiddagen/kvällen idag. efter jag hämtade stella på förskolan gick vi och träffade en kompis och hennes lilla bebis *söt*. Gick till plikta i slottskogen och lekte, sen fikade vi. Efter det när jag var på väg hem ringde oscar och undrade om vi inte skulle käka något, så då gick vi och åt på ett indiskt ställe. Styrde sen hemåt och gosade med stella för att sedan scrappa lite..:-) känner mig till och med lite lugn i själen..:-) här kommer ett par LO's som jag inte minns om de har varit till någon tävling/utmaning... är ju lite förvirrad..:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

suuuuper fina båda två!!!

Anonym sa...

Så fina lo:s du gör. SUCK! Kan tänka mig hur fint hela det albumet om din dotter känns att titta i. Gillade den översta jättemycket. Snyggt med det vita och texten på den stora swirlen.