lördag 12 juli 2008

kan ju visa...

Tänkte jag kan rensa lite i min mapp med LO's som ligger på datorn... Idag bjuds det på de som gjordes till svenskscrapbookings midsommar CC.
Den här gjorde jag till utmaningen om att skapa egna dekos, har gjort cirklar i filt/band och punchinella, gjorde även några hjärtan och en "tag" av wellpapp och färg att skriva text på.
Den här var till en utmaning där man var tvungen att ha med vissa saker och fick inte lägga till något.
Här skulla man scrappa en förstoring.Den här är efter en skiss.

Och den sista var till en färgutmaning gul-grön-vit.Tror den sista är man favorit eftersom jag inte brukar använda de färgerna och jag hade väldigt kul när jag gjorde den... korten gör mig på gott humör oxå och det är ju viktigt..:-)

Ska nog försöka scrappa lite nu, men först ska lilltjej bli inlyft till sin säng, somnade i soffan.. är ensam ikväll då älsklingen skull på fest, rätt skönt faktiskt.....:-)

Inga kommentarer: