tisdag 15 juli 2008

varför....

åt jag en pizza nu på kvällen????? Jag är så proppmätt nu så det känns som jag ska spy... snakcka om problem...:-) Fick vet idag att jag har får 10 000 kr i stipendie från skolan, wohhhhooooo!! Känns ju underbart kul!!!:-D Pengarna är ju typ redan använda efter semestern men det bli nog lite fler extra glassar och så nu under sommaren...:-) men ska faktiskt försöka vara duktig och köpa böcker och så för dem med. 10 000 tar ju fort slut när det är semestertider men det känns ju underbart att få extra penger.... helt gratis..:-D

Här är de LO'nar som jag gjorde till bloggpartyt för månaden som jag inte har bloggat innan...(tror jag)

Är för mätt, trött och glas för att skriva till vilken utmaning de är gjorda efter..:-)

5 kommentarer:

Lotta sa...

Hej! Tack för kommentaren i min blogg, blir så glad när besökarna lämnar små "spår" efter sig:)

Vilken härlig och färgstark blogg du har. Gillar verkligen dina LOs. Den översta här....GUD vad snygg! Blommorna är VRÅLSNYGGA! Och LOen Busunge, gillar upplägget.

Vilken toksöt tjej du har åxå:) Hit kommer jag att kika in mer gånger. Tack för titten:)

Pyssellina sa...

Härliga och roliga alster du har gjort med din dotter på. Hon ser sådär härligt glad och busig ut.

Anonym sa...

Åh vilka härliga layouter du har gjort och GRATTIS till ditt stipendium. :D
Kram!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh vad mycket fint du gjort!! Hon är ju bara för söt, din tjej!! Favoriten blev den med stjärnorna!! Kramen!

AnnaB sa...

Å så fina! Och grattis till stipendiepengarna!