lördag 29 augusti 2009

Fotobok.:)

Ja Fujidirekt (http://www.fujidirekt.se/fotobok/) har ett toppen erbjudande för oss med blogg!!
Om man skriver om deras fotobok i sin blogg så får man en gratis av dom!! Hallå kan det bli bättre, är riktigt sugen på att göra en fotobok för det är ju bara att inse att med scrapbookingen växte ju fotointresset och med det mängden av fina kort man lyckas ta..:)
Så att göra fotoböcker måste ju vara den optimala lösningen kring vad man kan gör med dem. Jag tänker dock nog att jag kommer använda den fotoboken jag nu får av Fuji till ett album med Stella till hennes farmor och farfar. Jag lever ju inte tillsammans med hennes pappa och även om de ofta är uppe hos farmor och farfar så tror jag inte de har så mycket foton på henne.
Så en present för att min dotter har världens bästa farmor och farfar tror jag kommer bli väldigt uppskattat!:) In och kolla på dom och hur du kan göra en egen på http://www.fujidirekt.se/fotobok/ eller www.fujifilm-fotobok.se

Ha det fint så kommer det snart en uppdatering med scrappalster i.:) Kommer ju såklart också visa min fotobok när den kommer till mig (även om det såklart kommer ta ett tag). :)

Inga kommentarer: