fredag 14 augusti 2009

och en till scraplagret...

Ja en till blir det idag..:) Den har jag gjort till scraplagrets färgutmaning, turkost och olivgrönt (svart/vitt/brunt = ok). http://scraplagret.blogspot.com/ Det blev en LO till semsteralbumet. En ovanligt enkel LO för att vara jag men blev trots att det inte är min "vanliga" stil väldigt nöjd. underbar färgkombo som måste användas oftare.:) plus att fotona är så fina minnen vilket gör LO'n fin.:) *lite pepp till mig själv på en lite deppig och ensam fredagskväll*

Ibland finns det dagar och stunder då det är så trist att vara en ensamstånde mamma, finns det fler av er i scrapvärlden? för mig brukar scrappen hålla mig sysselsatt de här kvällarna då jag känner mig ensam men idag fanns inte lusten..:( Ja det blir väl bättre om ett par dagar...

Ha en fortsatt trevlig kväll/helg!! *kram/Sofia*

1 kommentar:

MissMian sa...

Snygg LO!!! Jag förtår vad du menar med att sitta själv. Jag var ensamstående i många år innan jag träffade min sambo och de helgkvällar man hade Sara blev man ju sittandes hemma.....och då hade jag int scrappingen. Nu sitter jag själv mycket på vardagarna istället i och med att min sambo jobbar borta...