torsdag 19 november 2009

Altrat med Eerie

Underbara Basic grey!!! Eeerie är deras Halloweenserie men såå läcker och användbar till massa annat. Jag har altrat ett Chipboardalbum (family) med papper från Eerie och andra dekorationer som ni finner i designats webshop. Albumet är gjort som en present till min "kille" (som jag inte vet vad han är längre :( kanske, kanske inte...). Oavsett vad kommer han alltid ha en del i vår familj så därför ville jag visa vilken speciell plats han har i mitt och stellas hjärta genom att göra ett album med minnen till honom. Kan säga att han blev väääldigt glad (kanske till och med lite rörd). :)












Så ett otroligt stort tack till goa Camilla på designat som skickar så fina saker till mig! Designat får hela tiden in nya saker så titta in där regelbundet, de har även helt underbara inredningsdetaljer och fina smycken så även om budgeten för scrap är slut kanske man kan finna något man gillar...;)

1 kommentar:

jenny/e.j.m sa...

Åh vilket fint album.
Tack för att du påpekade att ditt bidrag saknades på MiMas blogg.
Har lagt in din fina layout nu.