söndag 8 november 2009

Tävling. Scrapmoment.com - okt.-09 : Skratt

Jag har faktiskt tagit mig tid och orkat/lust att scrappa igen sista tiden, väldigt kul och avslappnade.:) Här är en mycker färgglad LO jag skapat efter att ha inspirerats av en vackar bild på rosa/gula/orangea blommor inne hos scrapmoment.

Blev ju färgerna som verkligen inspirerade men även motivet på bilden. Fotot är från min och Alexandras resa till Samos där vi även fotade en hel del, bl.a. de underbara rosa/röda blommorna som växer på buskar. Så efter att ha tittat på fotot så kom jag på att jag ju kan klippa ur en del av blommorna jag fotat och använda iställer för mönstrat papper eller "vanliga" blommor. Tycker det blev riktigt häftigt och lite annorlunda look på det..:)

Nu är det dags att förbereda mig för att sova, en lååång vecka framför mig med mycket plugga men framför allt jobb... kul men är inte riktigt så utvilad som jag hade önskat, jaja man kan ju inte få allt..:)

Inga kommentarer: