torsdag 19 juni 2008

midsommar imån..:-)

Brukar vanligtvis inte tycka om stora dagar som midsommar, nyår och liknande men i år känns det faktiskt kul med lite fest. ska på midsommarmiddag/fest hos några vänner till min killes sommarställe. ska bli mysigt, lyxigt med barnfri fest två helger i rad. Stella gumman åkte till mormor och morfar redan idag så jag har haft hela kvällen för mig själv..*underbart* har resulterat i tre (!) LO's redan... :-)
Här kommer en som jag gjorde till midsommartävlingen på scraputmaningen. Skrev ner de tankar jag hade i mars när fotot togs. hade varit en jobbig period med många sjukhusbesök igen för gumman, men sista tiden har det varit lugnt...*skönt* men jag kommer ihåg när jag skrev det kändes det som det aldrig skulle ta slut...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack! Kan bara säga detsamma! Vad mycket fint du använt punchinella till, det är en av mina favoritdekos just nu, hamnar lite här och där. Hoppas din dotter får vara frisk nu, så jobbigt när de är sjuka!

Anonym sa...

Samma här, inte heller varit ett stort fan av svensk midsommar, nyår mm mm. Men i år känns dte rätt trevligt. Och mysigt framför allt.

Jätte fin LO, älskar verkligen färgerna ihop.

Anonym sa...

Vilken fin layout du har gjort! Även om det är jobbigheter som orsakar dina rader, så är det skönt att få ner dem på pränt och dessutom scrappa om dem.

Tack för din kommentar om min layout :)

Glad midsommar!

Emma sa...

Underbar LO!! Tycker jättemycket om den. Håller med om att storhelger oftast bara är jobbiga, men skönt med barnfri helg för dig :) Har kollat runt i din blogg och hittat massa roligt, pennasken nedanför var ju apsnygg =) Trevlig midsommar!