tisdag 24 juni 2008

skönt...

Ibland är det grymt tufft att vara ensamstående med ett barn men jag måste bara påminna mig om att ibland är det grymt skönt oxå.... näste onsdag blir det en veckas semester med min kille till Rhodos utan barn...!!:-) Andra föräldrar kanske tänker, herregud vad hon är borta mycket från sitt barn men jag får inte dåligt samvetet, klart jag saknar henne men inte så det gör ont. Hade varit orättvist mot hennes pappa om jag inte vara glad för deras fin relation och att de får möjlighet att göra saker tillsamman... Så nu påminner jag mig själv om det för ibland är det grymt svårt att se fördelarna..:-) sol, bad, vin och kärlek på tu man hand snart...*längtar*

En LO med ett gammalt kort som stellas pappa tog när hon var ca 7 månader, har väntat med att scrappa det för jag tycker det är så fint, men nu passade jag på när pysselgården hade en fin skiss där man skulle använda en förstoring... Gillar LO'n mycket:-)

2 kommentarer:

Jo sa...

Den här var jättefin! Du har verkligen många fina Lo:sar som är skitsnygga...

Anonym sa...

Vackert!! Fotot är jättefint! Och det låter riktigt mysigt och skönt med romantisk semester! Det behöver alla ibland! :-)