torsdag 26 juni 2008

skönt med regn...

Tycker faktiskt att det är skönt när det är så tråkigt väder som idag, grått och regnet hänger i luften. Man får vara inne och mysa med gott samvete..:-) men det får gärna bli fint snart igen, typ om två veckor när jag har kommit hem från rhodos..:-) tack vare vädret har det scrappats fram två nya LO's idag till bloggpartyt, orkar dock inte fota nu... men jag tänkte visa ett par av LO'sen som jag gjorde till CC på svensk scrapbooking.

Den första LO'n jag gjorde var efter en skiss. Det här är en vanlig lördagmorgon med stella, nybadad, med mössa, napp och deddar i full lek, gärna naken..:-)


Den här var till en utmaning där man skulle scrappa en förstoring. LO'n handlar om min dotters "underbara" humör.:-)

Nä nu ska jag äta lite godis och dricka te...:-)

1 kommentar:

Lilo sa...

Härliga layouter! =) Ha en mysig semester. Tänk att du hade regn idag, här sken solen så fint hela dagen!