måndag 8 december 2008

LO till DT-ansökan.



Sökte ju till DT hos scrapgalen http://scrapgalen.blogspot.com/ och kom tyvärr inte med... hade hoppats på det, men de tjejerna som kom med är verkligen suuuuper duktiga så jag förstår valet. Men det är klart att det hade varit spännande att få chansen..:) Här är iaf. den LO'n jag gjorde spec. för ansökan. Min dotter har verkligen en underbar fantasi, de enklaste grejer kan roa henne långa stunder, t.ex. ett snöre eller en liten lapp... barn är såååå underbara..:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar LO - du gör alltid så fina LO, det är så kul att kika in och se nåt nytt fint du gjort.
Tack för svaret ang cirkeln, tror jag förstår hur du menar...måste testa.
Synd att du inte blev uttagen, men det går väl fler tåg.
Ha en bra dag, Kram!

Anonym sa...

Tråkigt att du inte kom med men det kommer säkert ett tillfälle snart att bli dt-medlem någon annan stans. Din layout är ljuvlig och du gör alltid så jättefina saker. Kram!

kristina sa...

hej gumman. mår äntligen lite bättre. får tacka niklas för det som kom med mat i går kväll (rostat bröd är ju typ det enda som stoppar kräkningar och jag kunde inte ens gå upp ur sängen) usch, hatar att vara sjuk. kan ju typ inte sätta min fot på förskolan utan att bli sjuk!

vad mycket fint du gör! har inte scrappat på jättelänge. har verkligen kommit in i en scrapsvacka (plus sjukdom då).

allt bra med er? synd att du inte blev uttagen, hade ju vart så kul! bara att försöka igen =)

ha det bra KRAM