onsdag 3 december 2008

till stellas höstmix

Hade en super mysig helg med killen, känns som vi varit borta en vecka typ..:) *Hoppet tänds lite* Och idag har det bakats lussekatter med stella, hennes mormor, en vän med hennes barn och hennas mamma. sååå roligt, träffas ju inte så ofta över generationerna. stella tyckte det var jätte kul så det kändes ju extra lyckat. sen har i börjat ett grupparbete i skolan, har en bra grupp och tempot känns helt ok. det är en bra vecka än så länge..:)

CC på Allt om scrap oxå, kommer nog inte bli jätte många bidrag till den, har gjort två hittills, hoppas på att få ihop två till men men får se, idag vill jag bara dega här framför datorn..:)

Här kommer två bidrag jag gjorde till stellas.se höstmixtävling, den första var till den varfria och kortet till kortutmaningen. Är ju ingen kortmakare men Liam skulle ju ändå ha ett kort när han fyllde år..:) På den översta här jag användt löven som jag fick i vinst av scrapgalen, http://scrapgalen.blogspot.com/ blev så glad när de kom när jag inte visste hur jag skulle få till den sista detaljen...tack för det..:)

hmm kanske ska scrappa ändå, nää blir nog att surfa och så komma på ett upplägg för scrap imån:)

Inga kommentarer: