måndag 29 december 2008

så var julen slut...

En jul till är slut, kul när det varade men ganska skönt så här efter åt. Stella var ju sjuk den här julen med, på kvällen hade hon närmare 40 graders feber..:( Så här slut såg hon ut hela dagen:

massa roliga julklappar blev det för henne iaf. tomten var rolig men läskig så hon höll sig tryggt på avstånd.:) En mycket trevlig dag med mat och familj så jag är nöjd trots sjukdom. De följande dagarna har det varit diverse middagar med familjen så igår var vi hemma hela dagen och myste. Idag har vi varit på stan och handlat lite och så...

Jag såg att jag vann en veckotävling hos stellas.se , man skulle använda uttrycket ja, jisses i titeln, svårt men en rolig idé. Blev nöjd med den och extra kul att jag vann.:)


nu ska jag dricka lite te och titta på tv.:)

3 kommentarer:

MissMian sa...

Den här gången var jag inte med i juryn på Stellas men om jag hade varit det så hade din Lo också fått min röst! Gillar den såååå mycket! Stackars lilla Stella som inte mådde bra på julafton :( Ha en god fortsättning!

Anonym sa...

Stackars lilla tjejen, inget vidare att vara sjuk på julafton inte. Kul med klappar är det ju dock ;)

Urfin LO, förstår helt klart att du vann, och varför. Helt underbar!
Kram

Anonym sa...

Stackars lilla skruttan! Hoppas hon mår bra snart och orkar leka med alla klapparna hon fått. Superhärlig layout! GOTT NYTT ÅR!! :)