torsdag 22 januari 2009

Mitt första DT alster

Tänkte att jag skulle dela med mig av min första LO skapad till designat (http://www.designat.e-butik.se/)!! Sååå kul, jättefina gulliga papper kom här i lådan och jag satte tänderna i dem så fort jag fick chansen. Här är reslutatet:
Har gjort lite till här hemma med kitet men det tar ett tag innan ni får se det..:) Designat kommer även att börja med söndagsskissen på söndag så missa inte det!!

Just nu känns det himla kul att sitta vid scrapbordet, det flytter på och känns sådär lätt som det kan göra ibland. Svårt att förstå att jag ibland sitter och river mitt hår för att allt bara blir fel och fult... men nu drar jag väl otur över mig för att jag skriver så här...:)

Fullt upp nu med nya kurser men känns rätt kul och har fått läst en del idag. Städat och tvättat har jag oxå gjort. inget på TV och stella sover och Oscar är hemma hos sig. Finns bara en sak att göra.... hmm vad kan det vara... ?? JO!! Scrappa!!! :)

3 kommentarer:

MissMian sa...

Men åh så fin LO!!!!

Anonym sa...

Superfin LO! Härlig kombination av färger!

Malin

Anna Maria Niia sa...

Härlig layout!

Gillar att du klippt ut blommorna och titeln!