lördag 10 januari 2009

oj vad tiden går fort

jag hinner inte med redan 10 januari, fattar inet hur fort dagarna flyger fram... har varit ledig mycket under jul och nyår men mycket förkylning och hosta gör att det känns som man nyss började ledigheten. Har beställt en del scrappgrejer nu under rean från ett par affärer, så nu längter man efter post nästa vecka...:) Ska försöka skicka kort på framkallning ikväll om min lillatös vill somna i någorlunda tid, har varit helt omöjlig sista veckan. igår somnade hon inte förrän 22.20...!! hon är helt enkelt inte trött innan, men nu får jag göra en avancerad kraftansträgning med att hon inte får vila något alls på dagen. men det finns iaf. massa fina foton i datorn som vill kom till mig i pappersform snart..:) någon som vet något bra erbjudande just nu så får ni gärna tipsa mig...

Här är iaf. en LO som ni kan få se..:) var till scarppersjultävling. http://scrappers-blogg.blogspot.com/ skulle helt enkelt var ett jultema så jag valde att scrappa om min dotters önskingar till tomtet, svarta kor och en pippiklänning.

varit på dop idag, Oscars systerson döptes. var mycket trevligt med god mat och tårta. stella var lite gnällig men tyckte det var kul i kyrkan sjung med i psalmerna för full hals med hitta på text. *så gulligt*

1 kommentar:

Emma sa...

Helt underbar LO!! :)
Det är bra att Stella hittar på sin egen text, det brukar bli mycket roligare så ;)

Du har nåt i min blogg!!
Kram