tisdag 20 januari 2009

ZZZ

trött, fick snällt gå upp 06.10 idag, är ju van vid att stumpan sovar minst till 7-7.30 den där extra timmen är ju guld värd... jaja är på gott humör iaf. har låtit dagen hittills gå till att läsa lite artiklar men då jag inte har kursböckerna ännu så är det inte någon idé att bli stressad så jag har ett ganska lungt tempo. ska hämta stella om en timma och så ska min kära mamma komma hit för ikväll börjar min kvällskurs som jag ska läsa extra...

måste ju vara galen, men jag gillar när det är lite högt tempo plus att den verkar himla rolig, genusperspektiv på skola och undervisning tror jag den heter. varje tisdag hela termin så det är en halvtidskurs. självklart ska jag min underbara vän alexandra läsa den med mig oxå så det känns ju extra kul..:)

Här är iaf. lite scrapalster, gjorda till stella.nus skisstävling de hade för ett litet tag sedan, man skulle göra en kort och en LO utifrån samma skiss.

har scrappat en del sista dagarna, fick ett jättefint DT-paket från designat.se och en det första jag skapade med det kommer ni hitta i deras blogg, http://www.designatblogg.blogspot.com/ på torsdag och sen här oxå..:)

Inga kommentarer: