tisdag 16 juni 2009

inte världens bästa bloggare..:)

Nä det är jag inte.. tycker det kan vara lite svårt att komma på något vettigt att skriva..:) Men iaf. i helgen var det party, tre kalas för att fira stellas tre åt i livet. är helt slut nu!:) Men det var väldigt lyckat, stella var nöjd med sina kalas och fina presenter. Tårta har ätits och socialt umgänge med familj och vänner har varit på topp.:) nu pluggas det för fullt, läser sommarkurser för jag inte orkade hitta ett sommarjobb. eller jo det orkade jag väl men tyckte det kändes lite hårt att stella skulle behöva vara mer på dagis på sommaren än under terminerna. (vilket hade blivit resultatet av sommarjobb).så nu läser jag distanskurs om mobbning i lärandemiljöer.. hemskt vad människor gör mot varandra!!

Här är iaf. ett par tidigare LO's..

2 kommentarer:

Mette sa...

Mmmmm vilka fina layouter! Jag gillar verkligen din stil! :)

Emma sa...

Så snygga LOer!! Och tre kalas, minsann...klart man ska firas ordentligt ;) Stora damen, minsann, hela tre år!!! Så tiden går...

Ha en riktigt härlig midsommar!!

Kram