tisdag 23 juni 2009

soooommmmmar

Äntligen kommer den riktiga sommarvärmen och solen. Imorgon åker jag och stella med vänner till Brännö för att njuta av solen, havet och hur underbart Sverige är på sommaren... *längtar* Blir inte några jättemängder av pyssel här hem, helt enkelt svårt att komma till ro och sätta mig när stumpan somnat. men lite har jag ju som kan bloggas som inte visats här i min blogg tidigare iaf.:)
Tomtenissa var efter en skiss hos Karlssons scrapperi i maj. ja jag vet att jag ärkonstig som scrappar julfoton när det är vår/sommar ute..:)

Här kommer iaf. en lite mer somrig LO:) från förra årets semester när O och hans vän blev "lurade" att beställa in en fishboal när vi ska ta en liten drink efter maten innan vi skulle sova... behöver jag säga att de blev gaaanska runda under fötterna.:) LO'n är gjorde efter en skiss som var som tävling på veckans skiss.

jaja nu ska jag snart krypa i säng för det blir en lång och varm dag imån..:)

Inga kommentarer: