söndag 7 juni 2009

snurrar

har varit en omtumlande helg med både otroliga glädje och en hel del tråkigt. känner mig just nu helt tom i huvudet, snurrar mest. Kan inte fatta varför mitt liv är en så spännade berg- och- dalbana, är väl egentligen mest nyckelpigan när det kommer till sådant där åkande.. trodde jag iaf. jaja det fina med livet är väl att det är varierande..:) nu får allt bara vara en stund, hoppas på god sömn i natt... Här kommer iaf. en LO som är gjord med material från designat. är ju sommar nu trots allt.:)
Och så lägger jag in den här LO som jag gjorde till Scrapgalen med temat "visst gör det ont.." som jag faktiskt vann med (!!!) *glad* Passar väl i det här inlägget som en bra påminnels till mig själv, på andra sidan blir man starkare, svårt att fatta just nu bara...

Go natt och sov gott!!

1 kommentar:

MissMian sa...

Underbara LOs !Jag hoppas att du emellanåt kan njuta av turen också (berg- och dalbanan) känner igen mig i det du säger, vore skönt att barafå glida framåt på en raksträcka emellanåt. :)