torsdag 24 september 2009

Bloggpartybidrag!! nr.1 och 2

Åhh så himla kul det var att jobba idag!! Så glad över att trots mitt stora missnöje med min utblidning (inte alltid men ibland) känner att jag har valt sååå rätt yrke.:) Även om jag inte bloggat bidrag till bloggpartyt tidigare så finns det några st. här hemma som nu är avfotade.:) Här kommer nr. 1 och nr.2. Den första är efter leamons fina kortskiss, jag valde att göra ett ganska enkelt men lite höstigt (iaf. färgerna) grattiskort.
Den andra blev att lifta valfritt alster ur Alexandras blogg och såhär blev min LO:
Det var allt för den här gången! titta gärna in i designatsblogg och webbutik med jämna mellanrum för det uppdateras ofta i bloggen och med nya varor i shopen.:)

1 kommentar:

monica sa...

Underbart kort!!!
Tack för bidraget =)

kram!