torsdag 3 september 2009

ensamt..:(

Nu har stella återigen åkt till sin pappa... *saknar henne så* Jag är så lycklig över att hon har en så fin och engagerad pappa och jag vill verkligen att de ska ha en nära relation men ja jag vet inte, vissa gånger när hon åker värker det så i hjärtat. Har varit jätteduktig med att undvika socker och ätit bra men idag blev det lite godis och lite nötter för att kvällen inte skulle kännas allt för tung. Underbart med egentid och att få sova imorgon (en av de många fördelarna med att vara student) och kunna städa ifred för att sedan ha lite vänner hit på kvällen och kanske "göra stan" sen men nä idag känns det bara blä... Saknar min ängel:
Och sen vill jag bara säga (om det nu är någon som läser här *ler*) att om ni som jag kollar på Unga mödrar så är vi inte alla så pinsamma som de flesta av de är..:) Fick min dotter när jag var 20 och även om jag tittar med nöje på programet så är det verkligen en trist bild som kommer fram från den. SÅ för att slå fast: *alla röker inte *alla dricker inte för mycket och blir som 14 när de (och om de) går ut på stan *alla har inte pappor till barnen som skiter i de *alla är inte outbildade *alla saknar inte framtidsmål och visioner *alla är inte fixerade vid sitt utseende.... osv. :) visst en del av sakerna stämmer säkert på de en del men SNÄLLA döm inte alla unga mammor p.g.a. att tv lyckas förstärka de fördomar som redan finns!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Sv: Mina älskade Dr Martens kostade 1400 (!) spänn och de finns bl a på Scorett ((:

Så himla FIN layout! ♥

MissMian sa...

Så fin LO! känner igen det där med saknaden från när min stora tjej var mindre och jag var ensamstående med henne. Håller också med i det du skriver om unga mödrar. (Var 21 när jag fick Sara..)