måndag 17 mars 2008

hmm, snö??

Vad händer med världen... Regn i lördags, sol och varmt igår och snö!!!! idag. ska det vara såhär? måste vara någon som skrattar åt mig där uppe, igår köpte jag en sulky till stella, gått och väntat hela vintern för ifall det skullle komma någon snö. Trodde det var säkert nu så jag handlade och så kommer den j*vla snön...:-) ja ja den försvinner väl snart igen...

en underbar lugn helg har jag haft, så skönt.. och nu har jag lagt sista handen på min uppsats så nu känns allt såå skönt..:-)

har skapat tre LOs till utmaningar som marie hade på sin blogg.. http://marie.robe.nu/nyheter.lasso fick verkligen igång inspirationen.

Sommarkväll var efter skissen.

Sötis efter en utmaning med fokus på blommor.



Söt, söt, söt var efter att man skulle inpireras av en bild från som heter stina persson. Är en kombinerad lift av webmoster helens lo cool, cool, cool i scrapbooktidningen för ett par nummer sedan...


nu blir det lite mer skoljobb och sedan ska jag iväg och slinga håret.... kul..:-)

2 kommentarer:

Sofie sa...

Skorna är inhandlade på Skopunkten :-) Och dom är helt underbara juh :-)

Många söta lo:er låt det här inne oxå :-)

Sofie sa...

ah.. fel av mig.. skohuset var det visst :-)