torsdag 13 mars 2008

Trött!

Oj vad trött jag är, somnade kl. kvart i tio igår och sov stenhårt hela natten, inte helt vanligt för att vara jag. Så synd om lilltjejen, vaknade på fel sida idag och varit arg och ledsen hela dagen. Hoppas på ett bättre humör imån, idag har det varit bäa (bära) hela tiden. Vem orkar bära runt på en tio kilos klump i tid o otid?:-)

Här kommer en LO jag skapade efter swe. skiss förra veckan. Blev nöjd, känns som det var ett tag sedan jag gjorde något i så här ljusa/pastelliga färger, kul.




Sen hade scrapaddicted en utmaningen att använd sina gamla papper som man har liggande. Hittade ett papper med foton på höst löv jag köpte på först shoppingrundan jag hade när jag skulle börja scrappa. Har länge trott att det kommer aldrig att användas upp men nu så..:-)


Nu blir det att varva ner framför tv:n en stund...

1 kommentar:

www.mariante.se sa...

Jissses vad duktig du är att scrappa.....*inspirationen flödar å skaparnerven börjar vakna till liv*...oj oj oj! Vilka fina idéer du bjuder på!
Söt unge du har oxå!
Kommer tillbaka!
Välkommen till mig å ha en trevlig påskvecka!