tisdag 11 mars 2008

Lång vecka!

Oj vilken vecka det har varit sista tiden. Först var det besök på sjukhuset med Stella för att konstatera att det bli rör inoperarade i öronen innan sommaren. Känns ändå skönt, då de tidigare hade sagt att hon troligen har en kraftig hörselnedstäning, men nu så verkade det inte som det iaf. Sedan åkte jag på magsjuka natten till torsdag. Där rök den mysiga middagen jag och min älskling hade tänkt gå ut att äta på fredag kväll, istället vart man ensam med let´s dance.
På söndag kom Stella hem från sin pappa då med feber, pust. Trodde det var öronen igen men det var det som tur var inte och idag verkar hon må bättre så det blir nog förskolan imån. Mitt i allt det här så ska man skriva en b-uppsats. Men nu verkar det lugna ner sig lite...Skönt!!

Inger skapat men får försöka sätta mig imån en stund, kliar i fingrarna...:-)

Nu blir det film och mys i soffan!

Inga kommentarer: