tisdag 25 mars 2008

vardag igen..!



Har haft en underbart skön påskhelg. Lilltjejen har varit hos sin pappa nästan en hel vecka så jag har sovit, fikat, ätit ute, varit på middag hos goda vänner och scrappat i massor. Har inte fotat av allt och en del av det är till olika tävlingar och utmaningar så det kan inte visas ännu. Helt underbart att få skapa ifred och så mycket som jag har gjort den här veckan!! Men nu är det bra skönt att gumman är hemma igen, tog "ledigt" från dagis, skola och måsten idag och bara njuter...:-) Har snabbscrappat lite på fm när stella satt bredvid och målade med vattenfärg, så kul när hon börjar bli större..:-)




Den här gjorde jag för ett tag sedan efter en skiss på scrapaddicted.se. Enkel men tyckte det räckte så för att korten skulle vara i fokus... Tycker tjejen har sån inlevelse på kortet till höger..:-)



Den här LO var till scraputmaningens bingo tävling. Tog raden med blommor, filt, band och 3 mönstrade papper. Första gången jag veckade bandet, tyckte det blev fint så det har blivit på en del av de anra LO's skapade i påskhelgen..:-)

Nu ska jag dricka en kopp te innan min föräldrar kommer och Stella vaknar från sin vila.

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack för din gulliga kommentar i min blogg :). Har nog inte varit hos dig innan, men här är ju så mycket fint så jag kommer tillbaka! "Öroninflammation" har jag sett tidigare och tycker den är superfin!