måndag 16 februari 2009

Award och vinst..:)

Mycket kul händer runt omkring mig..:) Först så vill jag visa en LO som jag gjorde efter en skiss hos pysselgården (http://pysselgard.blogspot.com/ ) som jag vann med. *tjohoo*






Sen har jag fått de här fina av awarden av ztina, (http://ztinaspysselvra.wordpress.com/) så självklart skickar jag tillbaka dem till henne, hon gör verkilgen suuuuperfina saker!!
Jag vill skicka dem vidare till några tjejer jag tittar in till offfffttta:
Ha en bra kväll, själv har jag försökt pyssla men det lossnar inte, får ta nya tag imån. Go natt!!

3 kommentarer:

Emma sa...

Åh, tack söta du!!! Så glad jag blir :D Ska skicka den vidare imorgon, nu är det dax att natta.
Vilka fina alster du lagt upp, gillar allihop massor, men fastnade extra för KärleksLOn...så vacker och finstämd. Och vackert foto!
Grattis till vinsten!! Mycket välförtjänt :)

Texten du undrade om på "Stopp"LOn har jag skrivit själv.

kristina sa...

grattis, grattis!! är så avundsjuk att du har grenar kvar =)hoppas ni hade det fint i fjällen! tack för awarden! ska fixa det där snart, har en annan gammal också som jag glömt lägga upp. här flyter allt på, läser matte nu (kanske jag har sagt) och det är SÅ kul! ska nog läsa lite mer innan jag börjar med svenskan. hur är det nu, börjar inte du bli klar?

kram

fialoppan sa...

Å tack vad snällt!Så gullig du är! Suuuuperfin layout, älskar trädet!