måndag 23 februari 2009

scapblock

Gahhh blir knäpp, har ingen ork eller ens sug att sätta mig vid scrapbordet. MEN jag vill vara sugen och inspirerad för då vet jag ju hur kul det är... Är mycket nu, praktik och massa sjukhusgrej med stella (inget allvarligt, uppdateringar för olika tidigare komplikationer) så det släpper väl snart men det är så trist.... Här är iaf. lite gammalt för er att titta på..:)
Titta in hos designats blogg (http://www.designatblogg.blogspot.com/) där ni kan vinna entrebiljetter till mässan i GBG den 7-8 mars.:)

2 kommentarer:

Lotta sa...

Vilka jättefina LOs, gillar verkligen den i mitten. Vilka fina färger och blommor. Kanon!
Och lugn, snart är du ur din block....fast det är tråkigt när man har den. Jag har ofta scrapblockar då jag inte ens tittar åt min lilla hörna.....Men rätt som det är bara sprutar det ider ur mig och en alstret efter det andra blir klart. Det går alltid upp och ner....Så lugn, det kommer tillbaka.....

Anonym sa...

Sicka fina LO´s !!