torsdag 19 februari 2009

DT-Lo och några till

Är för dålig på att uppdater, massa "gamla" Lo's i bildmappen så här kommer några av dem. Först ligger min nyaste LO som ni kan se i designats blogg (http://www.designatblogg.blogspot.com/) idag.
Har efter mycker om och men tagit tag i att scrappa foton från min gradvidet. Var en otroligt jobbbig gradvidet p.g.a. sociala omständigheter och därför vill jag inte ta några foton när jag var gravid så de här är i princip de ända jag har forutom några suddiga andra. Ska se om jag kanske kan göra något med nått av dem. Har skrivit lite om just den dagen under fotot och sen på tagsen lite om gradviditet (väldigt kort dock). Önskar att jag hade styrka att dokumentera med om den men jag tror jag släpper det för ett tag iaf.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka otroligt fina och personliga LO:s...
Ha det bra!

Emma sa...

Åh, de är helt fantastiskt underbara - hela bunten!! Trots det svåra inbillar jag mig att det är bra för dig, och även Stella i framtiden, att du scrappar och dokumenterar iaf en del om graviditeten. Starkt gjort!! Och som du själv säger - släpp det, och hitta tillbaka igen senare :)
Du är så vacker på fotona!! Ja...det är du på alla foton, men det går inte att komma ifrån att det är något extra speciellt med den där magen som växer ;)

Kramar!!!

MissMian sa...

Så underbara!! Jag kanske snor titeln "en liten dockmamma" av dig så småningom! :)