fredag 27 februari 2009

Gahhhhhh

Har valt att vara hemma helt själv i kväll då stella är hos sin pappa. Tanken var lugn och ro och scrap tills jag somnade men det går bara inte... är inte kul och får liksom verka fram det. tänk om det inte kommer tillbaka?? Fick hem underbara fina saker från designat (http://www.designatblogg.blogspot.com/) som fick det att klia i fingrarna men när jag sätter mig kommer.... inget!!! lyckades skapa lite i onsdags som kändes ok så jag tänkte att blocken var på väg bort men nopp så var inte fallet...:(
Ja, ja här kommer iaf. ett par LO's som jag inte har bloggat, den översta är på mig när jag är liten, vet inte om det syns här men där ser man hur olika jag är min dotter. Får ofta höra att jag är lik henne om man tittar på oss nu, men nej inte om man kollar barnfoton, då är hon en kopia av sin pappa..:)
Ger upp mina tappra scrapförsök och surfar lite istället tror jag... är ju inte kul iaf.

Inga kommentarer: