torsdag 5 mars 2009

Till Designat

Har lyckats skapa en LO i veckan och det med underbara saker som jag fick hem från designat. Färgglada papper från basic grey, Marrakech, fick igång mig. Färg och ett gott humör gjorde att blocken lättades för en kväll och jag hade riktigt roligt när jag gjorde den här... så här är lite onödigt vetande om mig om ni är intresserade...:)
I helgen så är det scrap-mässa i Göteborg och min underbar vän Kristina kommer hit och vi ska gå en hel dag där på lördag och sen hem till mig för scrap på em. och kvällen. UNDERBART! ska bli riktigt roligt och jag hoppas på massa nya roliga saker och få till att skapa lite alster. Imorgon så är en ganska tuff dag på praktikplatsen så sen på kvällen ska min kille planera kvällen för mig på egen hand, hmm undra vad som kommer ske..:)

Inga kommentarer: