måndag 30 mars 2009

Passa på att fynda!!

Missa inte att designat har VÅRSTÄDNING i butiken, med start imorgon, Tisdag 31/3.

Då gäller:
30% rabatt i hela butiken!!(Gäller ej förbeställningar)
Rabatten gäller fram till och med Fredag 3/4.
Så passa på att fynda!!

http://www.designatblogg.blogspot.com/

Sen vill jag dela med mig av glad nyheter, min dator är lagad och jag kan hämta den!! *weeii* vet inte om något är kvar i den men vad gör det... känner mig helt naken utan den ju fast jag nu har lyckats få tag på en dator att låna och ha här hemma (snacka om i-landsproblem). Sen har jag ett par tidigare LO's att visa upp här som har varit till tävlingar och nu har jag fotot om dem så jag kan visa dem här (då de låg på den förra datorn). Den första kom dock aldrig fram, känns lite trist men så blir det ibland i cyberspace. Har även scrappat lite i helgen, tre LO's fick jag ihop och jag känner mig nöjd med dem. Så nu kommer det nog komma lite uppdateringar här i bloggen framöver...:)

Så nu ska jag beställa några kursböcker och sen kanske scrappa lite..:)

Ha det fint så länge!

1 kommentar:

Emma sa...

Wow, vännen!! Vet ej vad mer jag ska säga. Vilka helt fantastiska LOer, och härliga färger. Gillar "dramatiken" i din BoM-LO, och maj gadd, så snygg du är!!!
Och jul-LOn på söta Stella är helt underbar, vilka foton :)

Kramen!!