fredag 13 mars 2009

sjuk...

Blä har åkt på en riktigt jobbig förkylning, ingen ork och är jätte snörvlig. *stackars mig* jaja hoppas det går över snart. Här kommer iaf. en LO skapad för designat (http://www.designatblogg.blogspot.com/). Har inte användt någon CS utan bara fina mönstrade papper från my minds eye. Handlar om att det är mycket som är "lite läsikgt" när man är liten..:)
har varit hemma i två dagar men inte orkat scrappa men jag känner mig lite bättre nu på em. kanske blir en LO när stella har somnat ikväll... för något "nyttigt" orkar jag knappast göra.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin...ser att du oxå är svag för tags!!
Hoppas att blocken släpper o att du kryar på dig snart!!

Anonym sa...

Det där känner jag igen, en skugga, en gren som rör sig.. allt kan vara läskigt i ett litet barns ögon. Inte så konstigt, världen är ännu så outforskad. Téa hade en fas när hon var tre som var lite jobbig.. allt var "hiskigt". Krya på dig ordentligt nu så att du orkar scrappa sen. Kram!

Anonym sa...

MM.. jaja, så kan det gå. Det var ju Morfen det skulle stå. *s*

Anonym sa...

Ahhhhh så fin! Den är helt underbar! Gillar den massor!

Emma sa...

Vilken fantastisk LO, såljuv och skir liksom :) Krya på dig!

Emma sa...

Hoppas den envisa förkylningen gett med sig vid det här laget!!
Din LO är som vanligt fullkomligt underbar!! Och så bra tema :) Älskar varenda detalj, och det är verkligen ljuvliga papper!!

Kramar!!