torsdag 26 mars 2009

En LO i veckan!

Ja vad är det med mig, sista tiden känns det som att den enda som skapas är ett Dt-alster i veckan. Är ju sugen men jag kommer liksom inte till bordet, känner mig för omotiverad att sätta mig., känns som jag knappt minns varför jag scrappar överhuvudtaget. är väl frustrationen över att jag inte känner tiden eller orken över att sätta mig...

Här kommer iaf. en DT-LO för designat. Gillar den mycket så det känns väldigt skönt iaf.:) En knästrumpa har fått sätta livet till för att kunna göra den här. tycker det blev ett lite häftigt resultat som passade fint till papprena.

Längtar så efter min dator, kommmmmm hemmmm nuuuuu!!!!!:)

5 kommentarer:

Anna Maria Niia sa...

Men vilken helt fantastisk layout! Och vilken underbar idé med strumpan! Jag hade aldrig gissat att det var en strumpa...


Kram

Anonym sa...

Vilken otroligt vacker LO!! Helt underbar!

Ville bara säga att du har en liten sak att hämta i min blogg!
Kram ztina

Emma sa...

Gudomligt vacker, så läckert med strumpbyxan!! Var får du alla idéer ifrån?? Och Stella på "LottaLOn" här nedan...underbar!!
En LO i veckan är bättre än ingen LO alls!! Lust, ork och motivation kommer tillbaka. Känner så väl igen den där känslan "Vad håller jag på med? Varför gör jag det här?" Men ska jag då försöka göra en medveten paus i scrappandet, ja då håller jag på att bli tokig med en gång *skratt*

Trevlig helg!!
Kram!

MissMian sa...

Det är så häftigt att se hur du växlar mellan olika stilar! Superfin LO!

my world sa...

Underbar Lo! Jag har något till dig i min blogg! Kram