söndag 8 mars 2009

mässa och pyssel igår..:)

Hade en underbar dag igår!! Sov morgon till typ 10, god frukost och medan jag väntade han jag dammsuga (skönt att ha det gjort för ett par dagar..) sedan var det mässa från kl 13 till 18.:) sedan hem med goa vänen Kristina för att scrappa... min block var som bortblåst, tre LO's på 4 ½ timme, och jag blev nöjd med dem. träffad även mina dt-mammor och en dt-kollega för första gången igår på mässan, mycket trevligt..:) gjorde massa fynd så jag känner mig sååå nöjd med mässan!! har haft sovmorgon till 11 idag och har sedan scrappat lite till.:) om en stund kommer stella från sin pappa och då ska jag kraaaaama på henne. Här kommer iaf. ett par tidigare skapade LO's:
Ha en fin sönda!!

5 kommentarer:

Ammi sa...

Jättehärliga alster :-)

Pernilla ~Pillan~ sa...

Åh va kul när man blir så kreativ! man blir ju inspirerad av att gå på mässan helt klart!

Anna Maria Niia sa...

Underbara alster har du skapat sen sist jag var här!

Kul att träffa dig, jag har föreställt mig dig blond... Tänk så fel man kan ha!

Hoppas det blir fler gånger och att vi då får tid att prata mera.

Kram

Jenny sa...

Jag gillade din LO om Stella. Så himla läckert att slå en knut på spetsen med nå l igenom!

Emma sa...

Underbara alster!!! Älskar alla dekorationer och detaljer!! Så kul med mässa, och så skönt att det lossnat med scrappandet - vi är flera som gläds över det ;)

Tack för värmande kommentar i min blogg!! Lillan mår fortsatt bra :)
Ja, jag har förstått att du mer än väl vet vad jag pratar om. Jag minns så väl den vackra, och gripande LOn "Nyopererad".
Jag hoppas det är rätsida på allt sådant, för er räkning nu!

Många kramar!!