torsdag 29 oktober 2009

inser nu..

...att jag överdrev lite i mitt gnäll i senaste inlägget, hade bara en sååå lång dag. Ja, det är mycket men nu peppar jag mig själv och säger att jag ska vara så underbart glad för ett roligt jobb där de uppskattar mig (och berättar det, det måste vi alla bli bättre på det värmer ju så i hjärtat). Mycket av plugget är snart klart, (eller nja inte riktigt men det går i rätt riktning), världens finasta dotter som varit på supergott humör idag!!:) vänner och familj som förstår att jag har mycket nu som avlaster om jag ber om det annars mest håller sig undan (vilket är det som funkar bäst för mig när det är mycket att stå i) utan att bli sura eller tycka att jag är dum som inte prioriterar de... Sen har jag en underbar hobby och en underbar dt-mamma som skickar så mycket fint till mig som jag får skapa med!

Ja, idag är jag glad!

Har mycket underbart i mitt liv, önskar bara att jag hade lika mycket energi som idag så jag kunde njuta av allt mest hela tiden..:) Här är ett par gamla LO's som varit till tävlingar men ja jag är inte jättebra på att uppdatera när de är nya...
//Sofia

Inga kommentarer: