tisdag 27 oktober 2009

oops..

visade aldrig det jag skapade för designat förra veckan, det blev iaf. ett enkelt kort och två somriga layouter. Information om vad jag använt för material finns ju såklart i designats blogg.:)
Är så trött på att vara trött jämnt.. är ju såklart på grund av mörkret plus jäääättte mycket att göra, jobba/praktik 8-16.30 varje dag (på en ny skola, ny personal och nya barn = mycket intryck) och sen utöver det 150% studier som visserligen går att genomföra då det i princip bara är uppgifter kvar som ska skrivas och en del litt. att läsa men shit för att orka det efter en hel arbetsdag... och ha hämtat och lämnat på förskola, lagat middag, plockat undan, myst och lekt och nattat = ca 19.30... INTE lätt att ta tag i de där 150% studierna då... än mindre något kul typ pyssla, men det gör jag faktiskt lite iaf. måste ju varva ner mellan varven och då funkar scrapbookingen bra men det är ju energinivån som brister..:(
NUUU har jag gnällt klart över hur mycket jag har just nu, skit tråkigt med folk som bara gnäller men idag är en sådan där dag då allt är liiite mycket. Blir iaf. inget plugg idag eller annat nyttigt heller för den delen, ska börja morgondagen med att skriva en lista över resten av veckan och checka av på. nu ska jag snart sova...:) hoppas ni där ut har mindre att göra och mer tid till njutning..:) (men det är ganska kul med att ha så här mycket också så det är inte pest och pina hela tiden *ler*).

1 kommentar:

MissMian sa...

Så fina alster!! Gillar speciellt den översta LOn!!!