lördag 31 oktober 2009

oärlighet

Här kommen LO skapad med material från designat, det är bl.a. halloweenserien från Basic grey och snygga glittriga chipboard bokstäver som jag använt. Jag har gjort en femstegsdikt som magdas hade som utmaning i oktober. Inte helt enkelt men riktigt roligt, det kommer abslout bli fler LO's med det som tema. Lo'n i sig handlar om dottern och när hon sprungit sitt första lopp och fått medalj också... = stolt..:)

Måste bara lätt mitt hjärta, oärlighet är verkligen det abslout värsta som finns!! Varför varför varför kan man inte bara försöka hålla sig till sanningen, är det för att det är lättare att ljuga? alla förtjänar sanningen så man kan ta ställning till den... Nej jag är inte alltid hundra ärlig men att ljuga planerat är något som jag starkt tar avstånd till. har inte hänt något utöver det vanliga för att skapa den här känslan av förakt mot oärlighet så bli nu inte oroliga där ut..:) jag bara blir så arg och ledsen av tanken av att folk i min närhet kan föra mig bakom ljuset (inte för jag tror det) på grund av att jag är godtrogen. så jag säger bara de ljug inte!! ;)

Nä ger upp mina tankar som tyvärr tär på mitt inre och försöka sova och vakna med ny energi imorgon då jag och stella ska gå med goda vänner på Mora träsk...:) Ska bli sååå kul, världens nostaligitrip och en superpeppad stella..!:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Härlig layout!!! Och jag är helt ärlig nu! Håller med dig om att oärlighet är hemskt... Tack för ditt fina bidrag till utmaningen! Scrappa lugnt!
/Annika - Magdas