måndag 7 april 2008

dt-ansökan

Sökte till dt på metalimo, blev inte utvald vilket jag inte heller hade räknat med... men oj så kul det hade varit..:-) här är en av de lo's jag valde att skicka in.

sökte också till pappersbiten.se och inte heller där funkade det..:-( här är min tre lo's jag gjorde dit.


grattis till de otroligt duktiga tjejerna som blev utvalda den här gången... håller dock tummarna för att det blir min tur någon gång i framtiden, hade varit en så ku utmaning.

måste bara säga också att jag har världens goaste unge!!!mammas hjärta!!!;-)

2 kommentarer:

www.mariante.se sa...

Du e ju sjukt duktig!
Kämpa på med Dt ansökningarna, det kan ta tid innan det nappar....visa dig i gallerier, lägg in på Scrappiz så snart du uppdaterat bloggen.
Det kommer vännen!
Med ditt scrappande så är jag helt övertygad om att du snart har en DT plats!
*bokmärker din sida*

Anonym sa...

Åh det är klart att det blir din tur nån gång, med så fina layouter!! Gillar smör-layouten extra mkt. Kram!