måndag 14 april 2008

just nu!

En LO jag gjorde om stella så som hon är (var) just nu... Blev sådär nöjd, gillar upplägget och färgerna men min text jag skrev blev lite kladdig..:-( jaja är ändå så viktigt med sådan här LO's tycker jag, man glömmer såååå fort. när jag tittar på lite anteckningar, som jag för alldelles för sällan, blir jag så förvånad att det någonsin har varit så som jag skrivit då...


Jag har censurerat lite då min kära dotter dagen till ära valde endast mockasiner som klädsel.:-)

vill scrappa en har inte tid......*gråter* hoppas få en ledig stund ikväll eller imån.

1 kommentar:

Anonym sa...

Smyger in i tackar så mycket för ditt söta besök hos mig!!
JAg håller verkligen med dig om att "sånnahär" Lo:s är viktiga, SUPERVILTIGA o jag kan inte förstå varför inte jag har gjort nån?!!!