måndag 14 april 2008

lilla handarbetsboden

tänkte lägga upp min LO som jag gjorde till lilla handarbetsbodens lifttävling. http://lillahandarbetsboden.se/default.asp?page=41 superfin LO att lifta så min LO blev mycket likt orginalet, vilket inte gör något då jag tyckte supermycket om det:-D

så gulligt att se när min lillatjej med största koncentration måla de ägg som jag först blåst ur innehållet. första ägget lyckades hon göra sönder men sen när hon fattade hur det funkade så var hon sååå försiktig. fick slita henne från målandet då hon hade kunnat hålla på hur länge som helst..:-D

2 kommentarer:

Karin sa...

Snurrade in här från FL, o oj oj oj så många fina LO´s du gör!!!

o att dottern din är så himla söööööt, gör det ju bara ännu bättre! ;)
Tack för att du vill dela med dig av dina alster =)
Mvh
K.

Karin sa...

Kul LO som har påsk och vårkänsla!! Söt dotter!