måndag 28 april 2008

ny vecka..

Oj vad fort en vecka flög iväg, vet inte vad som hände riktigt...:-) har varit så varmt och soligt så man har ju mest velat vara ute hela tiden. passad på att vara uppe hos mamma och pappa lite också. Jag och Stella sov över dr i helgen, lördag till söndag. Sedan var vi och tittade på Stellas nya lilla kusin som då var en vecka gammal... såå söt. Välkommen till världen Theo, ska bli så kul att se dig växa upp!!

Så var det måndag och dags att börja en praktikperiod på tre veckor. Känns faktiskt riktigt kul, dock blir det mycket att göra undertiden både i skolan och på fritiden men det känns inte jobbigt. Vet inte vad det är med mig, känner min väldigt positiv, måste var det fina vårvädret, 21 grader idag i Göteborg!!


Här kommer mitt altrade bidrag till Stellas Dt-tävling. Ett album med 16 (?) sidor i som jag har gjort utifrån måtten ca 20*30 cm om jag minns rätt. Jättekul att göra, och jag blev nöjd med resultatet och mottagarna blev glad.:-)


Inga kommentarer: