onsdag 23 april 2008

lite snabbt innna det e dags att sova..:-)

tänkte blogga en lo snabbt innan jag ska sova... jag gjorde den här till en skisstävling på stella.nu, temat var vår och man skulle ha minst två mönstrade papper och scrappa efter en skiss. såhär blev min lo. blev själv riktigt nöjd! om man får säga så i jantesverige..!?:-)


har lite mer att visa så jag tar kanske en paus i pluggandet och bloggar lite nytt... Dugga i skolan på fredag så nu måste pluggas, inte som e dag, gå i stan med stella och min mamma..:-) men det måste man få göra ibland spec. nu när det e så fint väder... men det var ju typ omöjligt att gå och titta med en sån liten skit som stella:-) ska ur vagnen och gå själv och då sticker hon iväg utan att vända sig om. säger man till henne så skrattar hon bara... mmm underbart med snart två åringar...:-) ska snart sova nu så jag säger go natt för idag!!:-)

2 kommentarer:

www.mariante.se sa...

*kramar om*
Så glad jag skulle bli om jag fick scrappa några bilder på din lilla sötnos....GÄRNA!!!
Scrappar ofta andras barn (mina e ju stora) bara för att detblir så annorlunda LO när man scrappar olika människaor, testa nångång får du se....
Man väljer helt olika till olika personer...fashinerande!
Vi pratar mer om bilder på tösabiten per "inbox"
natti natti!

Hanna sa...

Hej o Hallå! surfade runt på olika bloggar o hittade din. Mållås,fashinerad ja jag blev hellt tagen när jag skrollade runt,Du har en hellt härlig stil. Och vilken sötnos till dotter du har....Så hit kikar jag nog in fler gånger.hälsn. från Nykarleby