tisdag 4 november 2008

en lift

tänkte jag skulle visa en LO som jag gjorde till en liftutmaning som missmian hade i sin blogg, http://missmian.blogspot.com/ Man skulle lift en superfin LO som hon hade gjort, blev väl inte direkt nöjd med min tolkning, tog fram ett BasciGrey papper som har legat här sen dag ett i min scrappkarriär..:) LO blev i och med det lite "gammal" kände jag, plus att färgerna lila och gult är grymt svåra färger att scrappa med, men det var ju en lite utmaning för mig själv..:)

4 kommentarer:

kristina sa...

hej gumman!
tyckte att du trots de svåra färgerna lyckades riktigt bra! hur är det med er? är så stolt över att du klarade 200%!! pratade med pappa om det och han blev jätteimponerad av dig =)vet inte o jag kommer så snart...mamma kommer i helgen och klara kommer nog snart också. har ju så mycket att ta igen eftersom jag var sjuk så länge =( missade halva praktiken och nu kämpar jag med tre arbeten som ska in på fredag. om du har möjlighet att komma hit hade vart jättekul! men jag förstår att det är svårt att få ihop det med skolan och stella och så.

är föresten mycket imponerad av dina Lo's i cyber croppet!! vet inte om jag har sett alla, men de jag såg var jättefina!! ska du visa dom snart i bloggen?

KRAM KRAM KRAM

Anonym sa...

snygg LO. jag tycker att du lyckats bra med färgerna...men håller med dig om att gult är en svår färg

Ulle sa...

Vilken läcker LO ... verkligen en häftig färgkombination ...

Anonym sa...

Wow vilken färgkombination...Jättefint!"
Kramar Pia