måndag 3 november 2008

scrappat massor..:)

Stellas.se http://www.stellas.se/forum/ hade ju CC i helgen, helt underbart många roliga utmaningar som jag hoppade på, hela sju stycken blev det..:) helt underbart sätt att fira att svenska kursen är klar om du frågar mig..:) Sen vart det tjejförfest med utgång i lördags, middag hos mamma och pappa, gos med stella och oscar, gå i affärer och min underbara älskling köpt något extremt fint till mig!! Ska blogga om det en annan dag....:) men oj vad glad jag är!!!!:) kan ni gissa vad det kan var???:)

Tänkte inte visa från CC nu utan en LO som jag gjorde till idol-tävlingen hos pysselpassion http://pysselpassion.blogspot.com/ den var till andra veckan. Blev riktigt nöjd, tycker fotot på dottern är såå fint, men så är ju jag lite partisk oxå..:) Bestämde dock att hoppa av efter redan andra veckan, kände att det inte passade mig riktigt när det var under så lång tid och med att man helst skulle göra inom ett dygn osv. har ju ofta inte möjlighet att sitta på helgen utan min scraptid är på vardagskvällarna och ibland fredagen... men här är iaf. min LO till vecka två..:)

Kommer snart att uppdater med fler LO's då det finns en del i mappen på datorn, men jag sprider ut dem lite som vanligt..:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Den Lo var verkligen snygg. Bandet som är zickzack passade jätte bra

Anonym sa...

Vilken fin LO...gillar färgerna!

Annica H sa...

Vilken fin Lo! Välkomponerad och snygg! Din dotter är söt som socker! :)

Ilus sa...

Fin LO!! Söt tjej!!

BellaMio sa...

Vilken tjejig och fin LO!

Den skulle min dotter gillar :)

Tack för titten!