onsdag 5 november 2008

Jag vann..:)

Tjohooo så glad jag blev idag, jag vann scrapgalens skisstävling i oktober... http://scrapgalen.blogspot.com/ Den handlar om att man inte alltid kan vara glad och att jag har ett himla pendlade humör, är jag glad är jag verkigen super glad men e jag arg eller ledsen då är jag verkligen riktigt arg eller jätte ledsen. inte alltid så lätt att vara en sådan person varken för mig själv eller folk omkring mig men så är jag... men jag jobbar på det hela tiden..:) här är iaf. LO'n!! :)

Har ju börjat bli några till min BoM, superkul men jag behöver ett album att sätta dem i så jag får lite överblick.. eller egentligen många album, har en super hög med massa LO's till stumpan oxå...:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!!! Den är underbar och texten är sååå sann ;0)

Emma sa...

Åh, den är helt underbar!! Förstår att du vann :)